Svako jutro dodajte ova 2 sastojka u kafu: Nećete biti gladni, a kilogrami će se sami topiti

0
165
women

Debata oko toga da li je kafa dobra za zdravlje ili ne traje decenijama unazad. Zdravstveni radnici ističu da kafa ima svojstva koja promovišu zdravlje i može biti lekovita ukoliko se redovno konzumira, ali u umerenom obliku.

Ali da li ste znali da kafa takođe ubrzava gubitak kilograma? Iznenađujuće, zar ne?

Zdravstveni stručnjaci i nutricionisti širom sveta razgovaraju o tome kako crna kafa pomaže u gubljenju kilograma.

Prema nedavnoj studiji, objavljenoj u američkom časopisu „Clinical Nutrition“, kofein u kafi pomaže ubrzavanju programa mršavljenja. Stimuliše metaboličku aktivnost i povećava nivo energije, što dodatno suzbija glad. To je razlog zbog kojeg ljudi posežu za vrućom šoljicom kafe kada im treba povećanje energije ili podizanje raspoloženja.

Za gubitak kilograma izbegavajte dodavanje mleka i šećera u kafu jer možete preokrenuti dejstvo i podstaći gojanje. U stvari, dodajte nekoliko zdravih sastojaka svojoj crnoj kafi kako biste je učinili još zdravijom i aromatičnijom poput kakaa u prahu i lanenih semenki.

Ova dva sastojka se koriste u raznim programima mršavljenja. Za kakao se zna da urbzava metabolizam. Mnogi nutricionisti i fitnes treneri preporučuju ljudima da dodaju kakao prah svojim proteinskim šejkovima.

Lanene semenke su prekrivene vlaknima, koje se dugo zadržavaju u crevima i tako sprečava brzu razgradnju. držeći vas sitim duže vreme.

– Lanene semenke su sjajan izvor rastvorljivih vlakana deluju kao sredstvo za suzbijanje gladi – piše u knjizi „Lekovita hrana“ (Healing Foods’) izdavačke kuće DK.

Evo kako možete napraviti kafu za mršavljenje kod kuće:

Sastojci:

  • 1 kašika mlevene kafe u prahu
  • pola kašike kakaa u prahu
  • pola kašičice lanenog semena (mleveno)

Priprema:

Ako spremate sa instant kafom u šolju sipajte sve sastojke i dodajte toplu vodu. Ukoliko je reč o domaćoj kafi, prvo je skuvajte na uobičajen način, a zatim u šolju dodajte kakao i seme lana.  Sve dobro pomešajte.

Napitak je najbolje biti u jutarnjim časovima. U napitak nemojte dodavati nikakav šećer ili veštačke zaslađivače.