Zašto se pomorandže pakuju u crvenu mrežicu?

0
476

Apsolutno ništa u prodavnicama nije slučajno. Ljudi koji rade u njima služe se pametnim trikovima koji prati fenomen koji se zove Munkerova iluzija.

To je trik koji ubeđuje kupce da kupe i zapravo igra veliku ulogu u odluci da li će se zaista odlučiti za kupovinu. Naime, kada su pomorandže i mandarine u crvenoj mrežici, one deluju narandžastije, sveže i ukusnije.

Ništa drugačije nije ni sa drugim grejpfrutima, mandarinama i limunom. Oni su zato spakovani u zelene mreže, iz potpuno istog razloga.

Ovaj trik prati Mankerovu iluziju; optičku iluziju koje prevari mozak da obradi određenu boju u odnosu na okolnu boju.

U ovom slučaju, crvena ili zelena boja mrežice utiče na to kako percipiramo upakovano voće. U ovom trenutku, trikovi i iluzije se ne završavaju

Trgovci koriste mnoge trikove i optičke iluzije da ih ubede da kupuju. Sve od pločica do proizvoda i plasmana hrane. Sve je osmišljeno do poslednjeg detalja. Važnu ulogu igra i muzika – psiholozi su otkrili da kupci prilagođavaju korake tempu muzike, zbog čega ostaju duže u radnji. Time je veća mogućnost da kupe više proizvoda i hrane.