Oprez vozači! Na prelazu kod Vognja-voz ide, rampa podignuta

0
269
sremska-mitrovica03-opasnost-na-pruznom-prelazu-kod-vognja-voz-ide-rampa-podignuta-foto-narcisa-bozic

Pružni prelaz kod Vognja, između Rume i Sremske Mitrovice godinama unazad predstavlja veliku opasnost za vozače, jer svakodnevno nailaze na isti prizor-voz ide, a rampa je podignuta!

-Dugo taksiram na ovoj teritoriji, svakodnevno po nekoliko puta prolazimo ovuda moje kolege i ja, kao i stotine drugih vozača i stalno nam je glava u torbi! Kilometarske kolone automobila protežu se sa obe strane pružnog prelaza kod Vognja čekajuću i po sat vremena da se rampa podigne, a voza ni na vidiku. Međutim, prizor kao iz horor filma je kad je rampa podignuta, a odjednom naiđe voz! Pravo čudo da do sada niko nije poginuo, ogrčen je Dragan Kokanov iz Rume, koji nam se obratio za pomoć.

Za vozače situaciju dodatno otežava, u šta se lično uverio i novinar ’’Vojvodine Info’’, sam položaj pružnog prelaza postavljenog ukoso, što prelaz čini teško preglednim čak i po lepom vremenu.

-Ako se, ne daj bože! vozač nađe na pruzi u vremenskim uslovima teške vidljivosti, magle i susnežice i ako u tom momentu naiđe voz, nije teško zamisliti najgori scenario. Nailazio sam puno puta na takvu situaciju, nije istina kao što su Železnice Srbije u više navrata tvrdile, da mašinovođa u takvoj situaciji, kada je rampa podignuta, zaustavi voz i trubi da upozori vozače pored prelaza. Voz samo prođe, a mi smo sretni što smo još živi, tvrdi Kokanov.

Železnice Srbije: ’’Mašinovođe se pridržavaju preciznih uputstava’’

 

Železnice Srbije upoznate su sa ovim dugogodišnjim problemom sremskih vozača pošto su mediji više puta izveštavali o opasnosti na pružnom prelazu kod Vognja.

Međutim, i pored toga dugogodišnji problem još uvek nije otklonjen.

U preduzeću Infrastrukture Železnica Srbije uveravaju da se mašinovođe striktno pridržavaju preciznih uputstava, te da su povremeni kvarovi na rampi, nastali usled krađe metalnih delova železničke infrastrukture, blagovremeno otklonjeni.

U poslednjem oglašavanju Infrastruktura Železnica Srbije saopšteno je da su mašinovođe dobile precizna uputstva kako da se ponašaju kod pružnog prelaza Voganj.

Prema tim uputstvima, voz treba da se zaustavi ispred prelaza, svira sirenom i tek onda kad se mašinovođa uveri da nema vozila, najmanjom mogućom brzinom od pet do 10 kilometara na sat pređe preko prelaza.

Autor: Narcisa Božić