Sve više turista posećuje Inđiju – Smeštaj od 3.000 dinara do čak 1.000 EUR

0
176

Sve više turista posećuje Inđiju, a broj ležajeva se svake godine povećava, dok je za smeštaj u vikendici potrebno 3.000 dinara po osobi, u vili za četvoro potražuju 1.000 EUR.

U godini pre kovida je u ovom sremskom mestu zabeleženo 6.500 noćenja, dok je prošle godine taj broj prešao 40.000. Kako Dnevnik saznaje od direktora Turističke organizacije Inđija Milana Bogojevića u godini pre epidemije kovida u Inđiji je bilo 250 ležajeva, da bi taj broj sada dostigao cifru od 670. U toku je izgradnja novih hotela, te će u ovoj godini biti dostupno još 250 ležaja.

– Inđija beleži i veliki broj jednodnevnih izleta. Pre je dosta posetilaca dolazilo zbog autleta, a sada je to i zbog Keltskog sela. Prošle godine je zabeležno više od 25.000 poseta Keltskom selu – kaže Bogojević.

Po njegovim rečima u ovoj sremskoj opštini je 15.000 vikendica, a veliki broj njenih vlasnika je počeo da ih izdaje za smeštaj turista.

– Privatan smeštaj košta od 3.000 koliko je potrebno za prenoćište po osobi. Hotelski smeštaj nudi doručak s prenoćištem za po 5.000 do 7.000 dinara pa naviše. Postoje i vile koje nude prenoćište za dvoje za 540 EUR, dok je u drugoj za četvoro potrebno 1.000 EUR – kaže Bogojević.

Na padinama Fruške gore smešteno je 30 vinarija. Njih deset podseduje i degustacione sale. Već tri godine sa blizu 300 prodatih vikendica, Inđija je na prvom mestu po broju prodatih kuća za odmor u Srbiji, pokazuju podaci Republičkog geodetskog zavoda.

U prvoj polovini prošle godine u ovoj sremskoj opštini prodato je 87 vikendica, a godinu dana ranije taj broj je bio 106, dok je u godini korone ovde prometovano 98 nekretnina za odmor. Raspon cena bio je od 2.000 do 200.000 EUR koliko je plaćena jedna vila u opštini Inđija tokom 2020. godine.

Turistička ponuda opštine Inđija od sada se može upoznati i putem android aplikacije „Upoznaj Inđiju“, koja se može preuzeti na Google play prodavnici. Pored informacija o tome šta mogu da vide i rade u opštini Inđija, turisti se ovde mogu upoznati i sa gastronomskom i smeštajnom ponudom opštine, kao i aktuelnim manifestacijama.

IN proizvodi kao suveniri

Inicirano je pokretanje brenda IN proizvodi, a dogovoreno je da se oni plasiraju u lokalnom lancu marketa ZAM d.o.o. Definisane su vrste i količine proizvoda, kao i lokacije objekata u kojima će potrošači ubuduće moći da kupe ručno vezene vrećice za piće, setove za venčanja i krštenja, domaće sokove, džemove, proizvode od meda i vino.

Projekat objedinjavanja ponude lokalnih proizvoda i njihov plasman pod jedinstvenim brendom pokrenule su zajedno Turistička organizacija i Agencija za ruralni razvoj opštine Inđija.

 

(Dnevnik/eKapija)