OPREZ zbog SMS prevara!

SHARE
Pixabay

Udruženje banaka Srbije (UBS) saopštilo je danas da je jedan broj građana dobio SMS poruku u kojoj se od njih traže lični podaci, poput broja računa u banci, te da je reč o prevari, odnosno, takozvanoj „fišing“ kampanji.

adsteam seo i izrada web sajta

„Udruženje banaka Srbije želi da upozori građane da se, u situaciji u kojoj se svi borimo da normalno funkcioniše život u Srbiji, uključujući i finansijske usluge, pojavljuju i oni koji ovo stanje pokušavaju da iskoriste za prevaru. Naime, jedan broj građana dobio je SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci, jedinstveni matični broj građanina, broj računa, PIN i slično. Skrećemo pažnju da je reč o prevari, odnosno takozvanoj fišing kampanji“, upozoravaju iz UBS.

U toku je PREVARA, nemojte da se „upecate“

Banke će, kada je reč o isplati penzija, kontaktirati klijente, što može da podrazumeva i komunikaciju putem SMS poruka.

„Ali u toj komunikaciji banke nikada neće tražiti pomenute lične podatke, kao što su JMBG ili PIN kod“, objašnjavaju u Udruženju banaka.

Mole građane da obrate pažnju, da pre svega provere ko je pošiljalac poruke, a da u svakom slučaju, kako poručuju, čuvaju pažljivo svoje lične podatke, kao što je i do sada bila praksa u poslovanju sa bankama.

 

U toku je PREVARA, nemojte da se „upecate“

(RTV)

adsteam seo i izrada web sajta