Nestle donirao 220.000 proizvoda u kampanji ‘Spasimo hranu, spasimo humanost’

Oglas

Kompanija Nestle Srbija donirala je više od 220.000 prehrambenih proizvoda u okviru kampanje „Spasimo hranu, spasimo humanost“, čiji je cilj da poveća svest gradjana o problemu bacanja hrane i unapredi prakse koje će podstaći doniranje, saopšteno je danas.

Akciju je pokrenula Fondacija Ana i Vlade Divac uz finansijsku podršku Američke agencije za medjunarodni razvoj (USAID).
Tokom trajanja kampanje, zaposleni u kompaniji Nestle donirali su novac za kupovinu osnovnih životnih namirnica za ugrožene grupe.

Osim toga, u akciji namenjenoj podizanju svesti potrošača, ova kompanija je za svaki kupljeni Nestle proizvod u Univerexport prodajnim mestima donirala još jedan isti takav proizvod u humanitarne svrhe.

Menadžer korporativnih poslova u kompaniji Nestle Adriatic S Milica Milanović, rekla je da ta kompanija ostaje posvećena borbi protiv siromaštva i podržava akcije usmerene na rešavanje problema rasipanja hrane.

„Prateći rokove trajanja, uz pravilno skladištenje i saradnju sa institucijama, nastojimo da iskoristimo svoje proizvode za dobrobit svih. Bacanje hrane je neprihvatljivo i sa ekološkog stanovišta, jer neadekvatno upravljanje tom vrstom otpada proizvodi skoro 10 odsto emisija gasova sa efektom staklene bašte“, istakla je Milanović.

Stanovnici EU u proseku bace 174 kilograma hrane po stanovniku godišnje, dok je u Srbiji ta količina znatno manja i iznosi oko 105 kilograma po stanovniku. Dnevno se baci dva miliona kilograma hrane, što je na godišnjem nivou više od 720.000 tona, dok sedam odsto stanovništva živi u apsolutnom siromaštvu, poručili su iz kompanije Nestle.

Tokom ove godine Nestle je ugroženima donirao proizvode u vrednosti od oko 17 miliona dinara.

Previous articleSedam modnih komada koje se isplati imati u ormaru posle 30. godine
Next articleSrbi izglasali najlepše i najružnije gradove u Srbiji: Vojvodina dominira – Evo kako su birali!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here