Nema više lažnih sniženja

SHARE
sale, rasprodaja, sniženje, akcija
Image by Andreas Lischka from Pixabay

Lažnim sniženjima je došao kraj. Trgovac više neće smeti da kupce mami velikim popustima, ako takvih nema u radnji.

adsteam seo i izrada web sajta

Velika sezonska sniženja imaće vreme i rok trajanja, a brojke o popustima moraće i da se potvrde i konkretnim cenama – pre i posle sniženja.

To je bio i cilj novog zakona o trgovini koji je u utorak stupio na snagu, a kojim se jasno određuje šta se može nazvati rasprodajom, šta su sezonska sniženja, a šta je akcijska prodaja.

U slučaju prodaje robe sa sniženom cenom, trgovac je dužan da jasno istakne i sniženu i prethodnu cenu. Rasprodaja robe je prodaja po nižoj ceni u odnosu na prethodnu cenu, ali samo u slučaju da trgovac prestaje da radi, ako prekine poslovanje u određenim objektima ili odluči da više ne prodaje određenu robe. Trgovac je dužan da fizički izdvoji robu koja je predmet rasprodaje od robe pod redovnim uslovima“, naglašavaju u Ministarstvu trgovine, pišu „Večernje novosti„.

Sezonska sniženja po novom propisu organizuju se dva puta godišnje. Mogu da počnu u periodu između 25. decembra i 10. januara i 1. i 15. jula i da traju najviše 60 dana po sezoni. Akcijska prodaja je ograničena na 31 dan, a tokom trajanja trgovac mora da istakne i prethodnu i sniženu cenu, kao i procenat sniženja, osim ako akcija ne traje do tri dana.

adsteam seo i izrada web sajta