MTS poskupeo bez direktnog obaveštenja – Prekršena prava potrošača?

Pixabay

Telekom Srbija podigla je cene svojih kablovskih paketa, a da, sem objave cena na sajtu, građane o tome nije obavestila. Oni koji štite prava potrošača kažu da time Zakon nije direktno prekršen, ali jesu prava korisnika.

Na primer, cena Box 4 plavog paketa do pre nekoliko dana bila je 4.799 dinara, a sada je 4.999, s tim što je ta cena predstavljena kao snižena, odnosno kao pogodnost za korisnike.

„Ovo su mi građani poslali jer nisu znali koje su zakonske procedure, SNS uprava Telekoma podigla je cene a da pre toga građane nisu u zakonskom roku obavestili o tome“, kaže Tepić, piše N1.

A zakon kaže:

„Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen. Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom“, piše u članu 107 Zakona o elektronskim komunikacijama.

Šta je to primeren način, Zakon ne definiše, što im je i dalo mogućnost da samo objavom cena na sajtu informišu korisnike.

A nekima od njih nije jasno koliko će sada plaćati usluge, kao ni zbog čega o tome nisu obavešeni ranije, kao što se vidi u prepisci jednog korisnika sa preduzećem.

**Više o tome u nastavku na linku ovde

Izvor: N1