Moćna vežba protiv nesanice

Foto: FreePIk
Oglas

Meditacija je poznata kao efikasan način opuštanja tela i vraćanja u sadašnji trenutak. Uz ovu kratku i laku meditaciju koja se zove „valcer za disanje“, imaćete bolji san i opustićete celo telo.

To je divna meditacija koja će vam pomoći da se smirite noću pre spavanja, jer se sastoji iz brojanja sopstvenog daha, a pomaže tome da ostane jako malo prostora za stresne misli.

„Valcer disanja“ – kratka i laka meditacija za bolji san izvodi se ovako:

Za početak udahnite brojeći do 3, zadržite dah opet brojeći do 3, a potom izdahnite brojeći do 3. Napravite pauzu. Ponovite opet vežbu.

Možete nastaviti da koristite ovu meditaciju disanja kada god poželite, ne samo tokom uspavljivanja.

Pokušajte da brojanje bude ujednačeno i ponovite nekoliko krugova kako biste pronašli dobar obrazac. Pokušajte da ne dišete previše duboko ili plitko – pronađite lepu sredinu, kako bi vaš obrazac disanja bio prijatan.

Čupate sedu dlaku iz kose čim je ugledate? Frizer otkriva da li to treba raditi

Previous articleStanje na graničnim prelazima
Next articleBrisanje ekrana televizora je noćna mora domaćica: Evo trikovi koji će vam olakšati posao