Početkom aprila trebalo je da počnu radovi u krilu B – središnjem delu zgrade u kom je veliki hol sa šalterima, a prošle godine delom je uređen zbog puštanja u saobraćaj brze pruge. Sada su na pomolu zahtevniji poslovi.
U poslovnom delu zgrade na železničkoj stanici, takozvanom krilu A, kompletno je obnovljen drugi sprat i useljene su kancelarije, ali sneg i hladno vreme ne pogoduju početku radova koji su planirani ovih dana. Kako kaže pomoćnik rukovodioca projekta izgradnje brze pruge od Novog Sada do Subotice Veselin Simović, čim budu ispunjeni uslovi počeće se zamena plafona, fasadne stolarije, osvetljenja, mermernih ploča i izgradnja galerije. Kada radovi počnu, putnici će u staničnu zgradu ulaziti u delu u kom je pothodnik, odnosno „ispod sata”, a odatle ići do perona.
Radovi su u jeku i na čitavoj trasi od Novog Sada do Subotice, a prema projektu treba da bude izgrađeno 58 novih objekata.
Nakon završenih radova u krilu B, železničke stanice u Novom Sadu, na red dolaze i preostala dva dela zgrade – krila C i D, koja su manje zahtevna jer u njima nema putnika, a plan je da do kraja godine svi radovi u stanici budu okončani.
Related
O nama
VojvodinaINFO je informativni portal koji prezentuje vesti prvenstveno sa područja lokalnih sredina na severu Srbije; AP Vojvodina, važne objave i vesti iz Srbije i Regiona. Naši posetioci mogu da se informišu o raznim dešavanjima iz svojih lokalnih sredina na jednom mestu i bitnijih vesti o funkcionisanju državne i lokalne uprave na teritoriji AP Vojvodine. Kategorije koje mi želimo da približimo čitaocima jesu dešavanja iz oblasti kulture, sporta, društva, privrede, turizma, lokalnih servisnih informacija, politike i mnogo toga drugog. Naš cilj je da zbližimo sve građane i da promovišemo multikulturalnost i sačuvamo tradiciju u ova nova vremena.