Lacoste brend menja logo krokodila

0
463
Francuski modni brend Lacoste je u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN) kultni logo krokodila izmenio da bi upozorio na problem ugroženosti životinja.

Lakost je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.

Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja.

Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.

Raspoloživo je samo 1.775 polo majica. Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.

Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.