Kompletan kućni trening za početnike

Pixabay

Iskoristite ovu samoizolaciju za prave stvari. Hranite se dobro i zdravo koliko možete, čitajte, ostvarite se u nekom hobiju, trenirajte, spavajte zdravo, provodite kvalitetno vreme sa porodicom ili partnerom…

Za one koji žele da se aktiviraju i da počnu sa treningom kod kuće, spremili smo mali plan za čije ostvarenje nisu potrebne nikakve sprave, već samo volja.

Ovo je kompletan kućni trening, sa sopstvenom težinom. Reč je o kružnom tipu treninga i potpuno odgovara početnicima ili onima koji su skoro izašli iz forme.

Nije vam potrebna nikakva oprema, jedino što vam savetujemo je da pomerite u stranu stočić za kafu ili neke dekorativne predmete u polju za trening.

Od ključne važnosti je da se pre izvođenja vežbi malo zagrejete, odnosno malo krv da prostruji kroz vaše telo.

ZAGREVANJE

30 sekundi džogiranja u mestu

30 sekundi skokova gde širite ruke i noge, poput zvezde

30 sekundi rotacije u zglobovima ramena

30 sekundi rotacije u zglobu kuka

30 sekundi rotacije u skočnom zglobu

SKLEKOVI

Uradite maksimalan broj sklekova u 1 minuti

TRBUŠNJACI

Uradite maksimalan broj trbušnjaka u 1 minuti

ČUČNJEVI

Uradite maksimalan broj čučnjeva u 1 minuti

ISKORAK

Uradite maksimalan broj iskoraka u 1 minuti

Spust sa sopstvenom težinom – Triceps

Okrenite se leđima prema krevetu, fotelji ili kakvom našetaju gde imate čvrst oslonac. U tom položaju zgrabite ivice nameštaja sa obe ruke u širini ramena. Noge ispružite ispred sebe. Spuštajte se naniže, savijajući ruke u zglobu lakta, dok se između lakta i podlakta ne formira ugao od 90 stepeni. Koristeći snagu tricepsa podižite se do poečtnog položaja.