Novosađani, od letos, imaju problema sa računima za struju: neki dobijaju astronomsko uvećane račune, neki sa nula iznosom, a neki se žale da nisu ni dobili račun.
U obrazloženju „Elektrodistribucije Srbije“ na upit RTS-a navodi se da su u Vojvodini posle 20 godina uvedeni novi softveri, urađeni zajedno sa EPS-om i da deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese.
Proces modernizacije i primene novih softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i na žalost, dolazilo je do određenih zastoja i grešaka pri unosu podataka, navode iz „Elektrodistribucije Srbije“.
Uz izvinjenje korisnicima, napominju da će oni koji su dobili račune bez očitanog stanja dobiti ispravke računa od snabdevača. Sve uplate sa popustom do 5. septembra tek će se videti na septembarskim računima.
Novim očitavanjem koje je počelo 1. oktobra biće ispravljene i eventualne greške i snabdevač će dostaviti korekciju računa korisnicima. Sve reklamacije na račun podnose se snabdevaču, koji i izdaje račune.
Za korisnike koji žele lično da podnesu reklamaciju, u zgradi Elektrodistribucije Srbije u Novom Sadu otvoreno je još sedam dodatnih šaltera i značajno povećan broj zaposlenih za obradu reklamacija.
Na ovaj način sa povećanim brojem šaltera radiće se i u narednim danima, kako bi se maksimalno skratilo vreme čekanja ispred šaltera, navode iz „Elektrodistribucije Srbije“.