Četvrti novosadski most će biti dugačak 2,4 km

pixabay
Za budući četvrti novosadski most, koji će veliku evropsku reku premostiti uzvodno od postojeća tri i biti sastavni deo zapadne obilaznice grada, završen je ovih dana generalni projekat posle čega sledi nastavak neophodne procedure do dobijanja građevinske dozvole i početka gradnje.

Izgradnja novog drumskog mosta preko Dunava u Novom Sadu slovi u planovima razvoja grada kao jedan od prioritetnih projekata za čiju je realizaciju podrška stigla sa najviših mesta u državi, od predsednika Republike i od Vlade Srbije koja ga je nedavno proglasila projektom od nacionalnog značaja.

Planirana vrednost mosta sa obilaznicom oko Novog Sada, kako je zvanični naziv tog projekta, iznosi 15 milijardi dinara. Ranije je najavljeno da će tu kapitalnu investiciju zajednički realizovati Republika, Pokrajina i Grad Novi Sad.

Taj most biće od izuzetnog značaja jer će, u prvom redu, rasteretiti sve gušći saobraćaj u gradu i posebno rešiti problem gužvi u „špicevima“ na Mostu slobode i bulevarima. Uz to, predstavljaće funkcionalnu vezu koja će, preko Bulevara Evrope, povezati auto-put E-75 sa budućim Fruškogorskim koridorom, a preko njega sa auto-putem Beograd – Šid i putnim pravcima ka jugu Srbije i Republici Srpskoj odnosno BiH“, kaže, za „Novosti„, Dušan Miladinović, direktor JP „Urbanizam“, Zavoda za urbanizam.

Miladinović napominje da je neophodnost realizacije tog projekta potvrdila i stručna Studija saobraćaja koju je preduzeće naručilo tim povodom. Dužinom od gotovo 2,4 kilometra novi most, čiji će se veći deo „protezati“ preko kopna, biće najduži novosadski i jedan od najdužih na čitavom toku Dunava.

Detaljnije čitajte OVDE.

 

Izvor: Novosti