5 vežbi za ispravljanje kičme i smanjenje bola (VIDEO)

kičma, pain
Image by Angelo Esslinger from Pixabay
Oglas

Bol u leđima i ramenima može da učini svakodnevne aktivnosti izuzetno neprijatnim.

Predugo sedenje u kancelariji, ili kod kuće, može da izazove deformitet kičme, kifozu, koji često prati bol.

Kifoza je naročito uočljiva u sedećem položaju. Kičma je savijena u predelu grudi, ramena su pomerena napred, a stomak je opušten i ispupčen.

Ovo stanje prati jak bol u leđima i ramenima, koji otežava svakodnevno funkcionisanje, a dnevne aktivnosti može da učini izuzetno neprijatnim.

 

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели ?NaNa ? (@nana_health)

Uzroci se uglavnom kriju u svakodnevnom ponašanju. Predugo sedenje, odnosno nedostatak kretanja, jedan je od najčešćih uzroka. Takođe, previše kretanja, odnosno ponavljanje iste radnje, poput savijanja i ispravljanja, može da izazove ovu vrstu deformiteta.

Narod kaže da neko svoj život nosi na plećima, i tu ima istine! Velika količina stresa na dnevnom nivou, nedovoljno odmora i premalo sna, takođe mogu uzrokovati bolove u leđima.

Video pred vama sadrži pet serija različitih vežbi, koje mogu znatno da umanje bol i isprave vađe držanje.

Proverite stanje svog srca za SAMO 30 SEKUNDI

android aplikacija
Previous articleIstukao ženu tokom svinjokolja jer je donela mlaku vodu za šurenje?!
Next articlePandemija i tradicija: proizvođač Mocart kugli ide u stečaj